آيلين آيلين ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

بهانه های زندگیم

اولين ياداشتهاي 93

1393/2/14 12:12
نویسنده : مامان مليحه
248 بازدید
اشتراک گذاری

بازم من اومدم با يه دنيا شرمندگي

مسافرت رفتيم و من ياداشتي نزاشتم ....عيد گذشت بازم  بای بای وااااااااااي چقدر من کم کاري کردم ؛اما امروز 14/02/93 برام يه روزه خاصه ......اول ديدار با مرمر جونم و امين عزيز...که براي ديدنشون لحظه شماري ميکنم و دوميش هم زمان بودن اين روز قشنگ با 20ماهگي آيلين جون .........به به .....به به

حالا به صورت يهووووويي کولاک ميکنم ...هم چيزهايي رو که از مسافرت يادم مونده وهم اين دو ماهي که گذشت رو به همراه عکسهاش ميزارم براتون هوووووووووووورررررررررررااااااااااااااااااااااخندونک

خب حالا از کجا شروع کنم اوووووووووووووووم

ميريم سراغ دوربين مخفي و شيطنتهاي آيلين بانوووووووو

 

شما در اين صحنه قصد داشتين پوشک خودتون رو باز کنيد و عروسک تون رو پوشک کنيددرسخوان

 

در عکس يعدي سخت مشغول انتخاب لباس هستيدخسته

و در اين صحنه کاملا متوجه حضور بنده شديد و کار از بنيان خراب شد

 

 


 

پسندها (2)

نظرات (0)