آيلين آيلين ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

بهانه های زندگیم

عکسهاي آتليه يک سالگي آيلين جون

1392/8/13 12:07
نویسنده : مامان مليحه
467 بازدید
اشتراک گذاری

این روز ها با خودم فکر می کنم چه کارهایی از پس آدم بر میاد وقتی که مادره:

مادر که باشی دیگه برات مهم نیست چند ساعته که نخوابیدی یا چند شبه که نخوابیدی

مادر که باشی تمام دغدغه ات این میشه که بچه ات چند بار پی پی کرده یا چقدر وزن گرفته.

مادر که باشی تازه میفهمی مادرت چی کشیده تا تو رو بزرگ کرده و تو خیلی راحت خیلی وقت ها باهاش تند رفتار کردی.

اصلا بزار واضح بگم تازه از روزی که مادر میشی قدر مامان و باباتو میدونی.

مادر که باشی حاضری وسط شام و ناهار بلند شی و بچه ات رو سیر کنی هر چقدر هم که گشنه باشی.

مادر که باشی حاضری مدت ها چیزایی که دوست داری و نخوری تا یه وقت بچه ات دلدرد نگیره.

مادر که باشی از خیلی چیز ها میگذری

و همه ی این سختی ها با یه لبخند کودکت تمام میشه.انگار نه انگار که خسته ای انگار نه انگار که شبها نخوابیدی فقط و فقط یه لبخندش کافیه تا دوباره انرژی بگیری.

و من بهش اضافه می کنم مادر که بشی می فهمی مادر یعنی چی....

خدایا سایه همه مادر ها رو بالای سر بچه هاشون نگه دار

..

و همين طور همه دخترو پسرهارو واسه مامان و باباهاشون حفظ کن

اما من ......

 

دخترم ؛اين روزها خيلي ها بهم ميگن که در حقت کوتاهي کردم (به خاطر شيرندادن به شما )ولي ديگران براي من مهم نيستن ...مهم عشق بي همتايي ست که به تو دارم ....و ميدونم که تو هم وقتي شرايطم رو بدوني من درک ميکني و از اين عذاب وجدان راحت ميشم

تمام زيباييهاي دنيا رو با دلي خوش براي شما و داداشي آرزو دارم .

کاستي هاي من ببخش ؛از اينکه نمي تونم زياد باهات بازي کنم ؛ببرمت گردش ؛و.....

 

ببخش منو عشقم

 

دوستت دارم عشقم

دوستت دارم عمرم

دوستت دارم نفسم

 

دوستت دارم

پسندها (1)

نظرات (1)

مامي مهرسا دردونه
14 آبان 92 8:54
عزيزم خيلي دوست دارم .... بابت عكساي خوشگلت هم ممنون . بوس.........
مامان مليحه
پاسخ
مرسي گلم بوووووووووووس