آيلين آيلين ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

بهانه های زندگیم

جشن فارغ التحصيلي پسرم از مهدکودک افق

1392/4/1 12:32
نویسنده : مامان مليحه
1,962 بازدید
اشتراک گذاری

ايلياي مامان

عزيز دلم                         نفسم              عمرم                هستي من

 

امروز هم به وجودتو نازنين افتخار کردم ...........وواقعا نمي دونم چرا بي اختيار اشک ريختم.............

بي صبرانه منتظر روزي هستم که جشن فارغ التحصيلي دانشگاه ت رو بگيرم عزيزم

حالا نمي دونم تو چه رشته اي.........هر چي .............هر چي باشه برام مهم نيست ...............مهم 

اينه که تو در هر جايي که باشي ........هر رشته اي که واسه اينده ات انتخاب کني و....................

واسه من و پدرت قابل افتخاري نازنينم و ما هميشه و هميشه به وجودت افتخار ميکنيم

بايد منو ببخشي عزيزم .....به دليل مشغله زياد .....دير به دير ميام و برات مي نويسم ......

ديروز در حال نقاشي کردن بودي که با زبون شيرينت پرسيدي :مامان جون تو دوست داري من چه کاره بشم ؟؟؟؟

منم گفتم :هر چي خودت دوست داشته باشي

گفتي :نه

منظورم اينه تو چي دوست داري ؟

باز گفتم :هر چي که شما دوست داشته باشي ؛منم دوست دارم عزيزم

بعد گفتي :ميخوام خلبان بشم ؛تا تو و باباجونو ببرم کشورهاي خارجي مثه استراليا ؛ آمريکا؛

دوست داري ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

منم گفتم :بعله که دوست دارم عشق مامان .............بعد يه نقاشي کشيدي ...که توش من و بابايي و شما بوديم و خواهر جون و يه هواپيما .........

الان که دوست داري خلبان بشي .....نمي دونم آينده برات چي پيش بياد ....امامن هميشه برات بهترين ها رو ميخوام

واسه ديدن عکسها بريم به ادامه مطالب

ارديبهشت 92

 

 

دهم ارديبهشت92(سالن روزنامه قدس )

 

؟؟؟؟؟

 

                                                                                                                           

الهي پيش مرگت بشم نفسم

 

ايليا در نقش قصه گو

 

ايليا و کاردستي هاي مهد افق از سال 89الي 92

 

لوح تقدير

 

عزيزدلم ....کافيه بگم ميخوام عکس بگيرم ......يه ژستي از خودت در مياري !!!!!

 

تمام دنياي مني

 

در حال اجراي نمايش با کاردستي ها

 

کاردستي

 

؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)